Monday, July 29, 2013

BIOS LIFE SLIM

20/07/2013....aku ke KLINIK PAKAR SAKIT PUAN KHOR&LOH kt Nusajaya. skali pembantu klinik kt depan tu suh aku naik penimbang... AiyaKKKKK!!!! dah 96kg berat aku skrg.. oh tidakkkk!!!! 
salah satu sebab berat naik mendadak ni, aku dh xaktif bergerak lepas kaki sakit, sukar nk berjalan. tapi makan macam biasa... huhuhu.... hasiLnya...makin BAM BAM... ape dah jadi ni. hari2 layan fesbuk, last week 22hb.. kawan aku sheeda upload pic terbaru dia...waaa..... dah slim dari dulu. ni dah mendatangkan kejelesan yg teramat. 




ni la sheeda skrg...
dengan sheeda hari aku kahwin.. berbezakan dia skrg ni.....uhukkkkkk.....!


so, apalagi....sms sheeda tanya dia makan ape jadi cm 2... sheeda bocorkan rahsia dia ambik Bios Life Slim...disebabkan aku CTG bulan ni...gaji stiLL masuk, aku tekad nk try BLS ni... so, 29/07/2013 benda ni tiba kt depan rumah aku... hehehe....

ok...sebab aku ni "very biG"...so, rasanya adalah lebih baik aku ambik dulu CLearSTart Unicity ni... for Detox...aku dah buat research berhari2 pasal produk ni... itu yg ambiL masa nk decide beli produk ni. Produk ni adalah plan diet yg ambil masa 90hari...biasanya produk diet janjikan penurunan berat badan yg singkat...2minggu...@sebulan.. hurm... ikhlas...aku pernah ambiL HerbaLIFE( finally GAGAL) gagaL sebab tekak dah xleh terima soy shake dia tu. pastu JUsmate pun  aku pernah minum....ada penurunan...tapi perut melayu nk nasi jugak... SDII lagi sedih...xleh ambiL nasi...haram. hahaha...faiLED!!!  

1 comment: